Groots feest!

KleedjesmarktWe mogen weer! Daarom gaan we er een groots Koningsfeest van maken op de Sportweg in Kockengen. De Oranjevereniging heeft een fantastisch mooi programma voor jullie in petto. Met o.a. live muziek, vrijmarkt en leuke activiteiten. Zie het programma voor meer informatie!

Hulp, ideeën en suggesties

De Oranjevereniging is er voor alle Kockenezen. Lijkt het je leuk om het Koningsfeest mee te helpen organiseren? We zijn op dit moment met een klein team en kunnen alle hulp goed gebruiken! Interesse? Meld je bij ons: info@oranjeverenigingkockengen.nl. We staan natuurlijk ook altijd open voor leuke ideeën en suggesties!

Programma 2024!

Het programma voor Koningsdag 2024 is in de maak. We zetten de komende weken de laatste puntjes op de i. Kijk op deze website voor alle informatie die nu al beschikbaar is Onze Koning zou trots op ons zijn ;-)

Oranjevereniging Kockengen presents...

Ja hoor, 27 april 2024 weer een spetterend programma!

De Oranjevereniging Kockengen heeft weer een mooi Koningsdagfeest voor jullie in petto. Alle activiteiten zullen georganiseerd worden op de vernieuwde Sportweg in Kockengen. Nadere informatie over het bomvolle (voorlopige) programma van 10:00 - 23:00 uur vind je op deze website.

Koningsdag is natuurlijk één van de belangrijkste activiteiten van de Oranjevereniging Kockengen. Maar de Oranjevereniging Kockengen doet meer. Naast alle feestelijke activiteiten zorgt de vereniging er ook ieder jaar voor dat we op een mooie wijze kunnen stilstaan bij alle burgers en militairen, die waar ook ter wereld zijn omgekomen sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, tijdens de 4 mei herdenking.

Eens in de vijf jaar wordt ook het welbekende Wijkenspel georganiseerd. De volgende editie zal in 2025 plaatsvinden.

Dit jaar mede mogelijk gemaakt door:

[onze sponsoren voor het jaar 2024 worden hier binnenkort gepresenteerd!]