Draag een steentje bij

De Oranjefestiviteiten ontstaan niet zomaar. Door de financiële hulp van sponsoren en donateurs en door de inzet van diverse vrijwilligers kan de Oranjevereniging dit jaar weer een mooi en bijzonder programma presenteren. De activiteiten kosten natuurlijk geld. Iedereen die het team van vrijwilligers en de dorpsactiviteiten een warm hart toedraagt wordt van harte uitgenodigd om donateur te worden. Met een bijdrage van 10 euro per jaar (meer mag uiteraard altijd) help je mee om er een groot feest van te maken.

Op 27 april kun je je bij de één van de kernteamleden van de Oranjevereniging aanmelden als donateur en direct je bijdrage overhandigen. En/of stort donateursgelden en vrije giften op rekeningnummer NL57 RABO 03328 07 193 t.n.v. Oranjevereniging Kockengen. Op het feestterrein komt ook een bus te staan om een vrijwillige bijdrage te doen. We nodigen iedereen uit om ons te ondersteunen. Want... zonder alle support is het niet mogelijk om een gezellig en gevuld dorpsfeest te organiseren.