Draag een steentje bij

De Oranjefestiviteiten ontstaan niet zomaar. Door de financiƫle hulp van sponsoren en donateurs en door de inzet van het team en de samenwerking met 't Honk en ESDO kan de Oranjevereniging dit jaar weer een mooi en bijzonder programma presenteren. De activiteiten kosten natuurlijk geld. Iedereen die dit team van vrijwilligers een warm hart toedraagt wordt van harte uitgenodigd om donateur te worden. Met een bijdrage van 10 euro per jaar help je mee om er een groot feest van te maken.

Op 27 april kun je je bij de bovengenoemde personen aanmelden als donateur en direct de 10 euro overhandigen. En/of stort donateursgelden en vrije giften op rekeningnummer 33.28.07.193 t.n.v. Oranjevereniging Kockengen. Op het feestterrein komt ook een bus te staan om een vrijwillige bijdrage te doen.

We nodigen iedereen uit om ons te ondersteunen. Want....! Hoe groter de support, des te groter, mooier, veelzijdiger, gekker, spectaculairder we het programma kunnen maken!