Sponsoring

De Oranjefestiviteiten ontstaan niet zomaar. Door de financiële hulp van sponsoren en donateurs en door de inzet van diverse vrijwilligers kan de Oranjevereniging dit jaar weer een mooi en bijzonder programma presenteren. De activiteiten kosten natuurlijk geld. De Oranjevereniging is altijd op zoek naar (nieuwe) sponsoren die ons een financieel of materieel steuntje in de rug willen geven.

Bent u nog geen sponsor en wilt u ons ondersteunen? Neem dan contact met ons op! Als tegenprestatie kunnen we uw logo opnemen in het programmaboekje en vermelden op deze website. U kunt ook vrije giften storten op rekeningnummer NL57 RABO 03328 07 193 t.n.v. Oranjevereniging Kockengen.

Deze helden gingen u al voor! Dit jaar mede mogelijk gemaakt door:

[onze sponsoren voor het jaar 2024 worden hier binnenkort gepresenteerd!]