Oranjevereniging Kockengen

De Oranjevereniging organiseert al jaren Oranje-activiteiten in het dorp Kockengen. Denk aan de Oranje-bingo en Koningsdag in samenwerking met bevriende clubs. Ook de organisatie van de 4 mei herdenking en het vijfjaarlijkse wijkenspel ligt in handen van de Oranjevereniging. Maar wie zitten daar nu eigenlijk achter?

Willem Boele al sinds vele jaren de voorzitter en het boegbeeld van de club. Samen met Emmy Kwakkenbos, Richard Oostveen, Jan Oskam en Niels van Leeuwen vormt hij het team dat de dorpsactiviteiten organiseert. Bij de organisatie van het Koningsdagprogramma wordt het team flink uitgebreid met ondersteuning en hulp van Erik van Ingen, Steven van Selm, Danny Spithoven, Raymond Spithoven, Twan Verhoeven en ESDO. De Oranjevereniging is overigens altijd op zoek naar enthousiaste Kockenezen die mee willen helpen.

De Oranjefestiviteiten ontstaan niet zomaar. Door de financiële hulp van sponsoren en donateurs en door de inzet van het team en de samenwerking met 't Honk en ESDO kan de Oranjevereniging dit jaar weer een mooi en bijzonder programma presenteren. De activiteiten kosten natuurlijk geld. Iedereen die dit team van vrijwilligers een warm hart toedraagt wordt van harte uitgenodigd om donateur te worden. Met een bijdrage van 7 euro per jaar help je mee om er een groot feest van te maken.

Op 27 april kun je je bij de bovengenoemde personen aanmelden als donateur en direct de 10 euro overhandigen. En/of stort donateursgelden en vrije giften op rekeningnummer 33.28.07.193 t.n.v. Oranjevereniging Kockengen. Op het feestterrein komt ook een bus te staan om een vrijwillige bijdrage te doen.

We nodigen iedereen uit om ons te ondersteunen. Want....! Hoe groter de support, des te groter, mooier, veelzijdiger, gekker, spectaculairder we het programma kunnen maken!